stikdåse med timer sluk

Hej, findes der en stikdåse med timerfunktion, som kan sættes til at stoppe efter fx 2 timer: Jeg forstiller mig at man kan indstille den med en skruetrækker og at man trykker på en knap når den skal være tændt de næste x timer. Enkelt stik er fint.

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg lytter lige med, kunne godt bruge noget lignende til en elektrisk håndklædetørrer.

 

 

Rettelse: Nu jeg tænker tilbage, havde vi engang nogle stikkontakter i et te-køkken på mit arbejde, som skulle "aktiveres". Kaffemaskineren var tilsluttet disse - hvilket var ret smart.

Det jeg selv mangler, et et "tænd/sluk ur" med timerfunktion, da min håndklædetørrer er tilsluttet via en stikkontakt


Træd ikke på mine ledninger :o)
Mulighed: En kombination af en LK FUGA indsats Timer 8 A (elnr.10 23 000 950) og en LK FUGA indsats stikkontakt 1 modul 2-pol med jord (elnr.1017041679), monteret i et 2 moduls underlag. Det er så nødvendigt at skifte dåsen/underlaget, hvis det er i en eksisterende installation.

Der findes et hav af stikdåse timere. Men det er vel i bund og grund kontakture enten med dag eller ugeprogram. Se her


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Skrevet af kaw på 24-10-2015 17:14
Mulighed: En kombination af en LK FUGA indsats Timer 8 A (elnr.10 23 000 950) og en LK FUGA indsats stikkontakt 1 modul 2-pol med jord (elnr.1017041679), monteret i et 2 moduls underlag. Det er så nødvendigt at skifte dåsen/underlaget, hvis det er i en eksisterende installation.

absolut en mulighed omend meget dyr. Jeg leder stadivæk efter en dims som kan sættes i en alm. stikkontakt.

 

 

Her er en billig timer der burde kunne klare det du ønsker.
http://www.conradelektronik.dk/Stikd%e5se-timer-Ansmann-Timerstikd%e5se-AES1-digital-Dagsprogram-IP20-2500-W.htm?websale8=conrad-dk&pi=610957&ci=SHOP_AREA_214467_0817015
Det var lige sådan en, tak for det. Her er den billigere inkl. fragt.

http://www.computersalg.dk/produkt/844468?varenummer=844468&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner
Der var den jo ! ! Husk at få den rigtige stikprop med, så jordforbindelse kan overføres, hvis det er nødvendigt (håndklædetørrer f.eks.).

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis