Hvad skal det koste at få udskiftet 2 stophaner af en autoriseret VVS-installatør?

Kære LDS'ere,

Jeg skal have udskiftet 2 stophaner (Se billede), da de ikke længere er funktionelle. Jeg er ikke meget for at rode med VVS-ting, så vil gerne have arbejdet udført af en autoriseret VVS-installatør.

Men... Jeg aner ikke hvad det bør koste, så inden jeg kontakter et par stykker, ville det være rart, at have en idé om hvad en realistisk pris er på arbejdet?

Pfh. tak for input 

/FF

 


Mvh. Familiefar

24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil tro det koster 2-3 timer til vvs'eren, samt ca 500 kr til materialer.
Skrevet af familiefar på 23-10-2015 07:00

Hvad skal jeg regne med, at en VVS'er koster i timen?

/FF

 

 

500+moms

 

 

Det er ret vigtig at du har fundet den udvendige stophane. Det kan være tidskrævende at lede efter den. De skal have lukket for vandet for at udføre den operation.
Alternativ skal de fryde røret nedenunder, men det er en dyr affære.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det der kalk magnet halløj virker det. Har du kunnet se forskel.
Her i Roskilde hjælper kommunen gerne med at lokalisere stophanen. Hvis din er væk kan det jo være din kommune har samme service.

efry, siden hvornår er jord på vandrør blevet ulovligt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
lad nu være med at forstyrre indtil flere smede for at få en pris på at skifte et par haner. Det er total spild af deres tid og det giver ingen mening at lave en fastpris på den størrelse opgave. Find en håndværker du har tillid til (f.eks. via andre der har brugt vedkommende) og bed ham så komme og skift på timeløn. Send evt. billede til vvs'er så han tilstræbe at have alt hvad der skal bruges i bilen.

Jeg holder fuldstændig med boso. Det vil altid være billigere at de arbejder på timeløn på sådan en opgave. Hvis de skal give tilbud, skal de sikre sig imod alle risici så det håber jeg bliver dyrere, ellers evner de ikke at kalkulere.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvorfor skulle jeg ikke 'forstyrre' så mange smede som jeg har lyst til for at få løst min opgave? Og det der med at finde en vvs'er der er til at stole på er jo netop problemet. De koster kassen og kan ikke overholde deres aftaler her i nordsjælland :-(

Jeg har nu fået 2 tilbud på ~2500 og ~3500

/FF

Mvh. Familiefar

Skrevet af PeterR på 23-10-2015 21:12
Det der kalk magnet halløj virker det. Har du kunnet se forskel.
Her i Roskilde hjælper kommunen gerne med at lokalisere stophanen. Hvis din er væk kan det jo være din kommune har samme service.

efry, siden hvornår er jord på vandrør blevet ulovligt.

hvis du med det der kalkmagnet, mener den lyseblå ting omkring røret, så er det en plump, så man ikke kan snyde med trække vand uden om vandmåleren.. så man skal ikke pille den af

 

 

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis