Skal varmepumpen køre hele døgnet? Heavy Metal Man 21 4000 19-10-2015 17:03 Hej Vi har elvarme og har købt en mitsubishi krigamine luft-luft pumpe. Skal jeg lade den køre hele døgnet mu mår det bliver koldere? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30526 7480 19-10-2015 17:14 Ja den skal køre så meget som muligt, indtil rum termostat slår den fra. Den skal helst holde dine el radiatorer i dvale, da den producerer varmen mere end 3 x så effektiv. Måske skulle du slukke radiatorer indtil du opdager hvor du fryser. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Heavy Metal Man Trådstarter 21 4000 19-10-2015 17:20 Så vidt jeg kan læse mig frem til vil den regulere varmen hele tiden, for at opnå den præcise temperatur som man har valgt. Jeg har haft den kørende nogle timer fra eftermiddagen og indtil vi går i seng, men den slår ikke fra selvom det er blevet meget varmt i hele huset. Jeg har læst manualen et par gange og kan ikke helt finde ud af hvordan den skal bruges for at udnytte den optimalt.