Undervognsbehandling af bil

Hej,

Jeg købte i sommers en helt ny bil, som er undervognsbehandlet fra fabrikkens side. Dog har jeg læst, at det er en god ide, at få den undervognsbehandlet bilen inden vinteren, da de små biler ikke er så godt behandlet fra fabrikkens side. Er dette korrekt?

Jeg har kigget lidt på Pava, men synes det er lidt dyrt. Er det bare mig, ellers findes der andre udbydere som er lige så gode men lidt billigere?

En anden ting, er der nogen herinde der kan oplyse hvilken behandling jeg bør vælge? Jeg vil jo helst ikke blive prakket for meget på af firmaet der skal lave undervognsbehandlingen.

Hos Pava kan jeg få følgende behandlinger:

Efterbehandlinger af bund og skærme til kr. 3.140

Komplet 2-lags behandling til kr. 3.950

Special 3-lags behandling til kr. 4.760.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.

Mikkel

Mvh.

Mikkel
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke prisen varierer voldsomt mellem de førende værksteder, der løbende bliver kontrolleret. Mht. bedste produkt er der flere meninger end personer, der har en mening om det.

Det væsentligste er at arbejdet bliver gjort ordentligt, da selv det bedste produkt jo ikke virker, hvis ikke det er påført over det hele.

Så anbefalingen er at vælge et værksted, der kontrolleres af Teknologisk Institut.

http://jyllands-posten.dk/livsstil/biler/ECE4415863/Stor+forskel+p%C3%A5+rustbeskyttelse/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis