Ruko omkodning - vil du være med?

Jeg vil gerne omkode min egne låse (serie 600 og 1200) og tænker at købe et stifte-sortiment.
Er der nogen der vil med på vognen, jo flere vi er jo billigere kan vi få dem ;-)

Jeg mangler i øvrigt også stift/kode tabellerne for både 600 og 1200....er der nogen som har disse?


 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tror jeg har fundet koderne for 1200 serien: Ruko_1200.pdf

Det er vel derfor der skulle flere med på ideen. Det lyder fornuftigt.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
MrBW, der bruges forskellige stifter og tromler i serie 600 og 1200. Jeg er med på der kan være penge at spare, hvis man ikke laver fejl. En enkelt fejl kan gøre låsen ubrugelig.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Hejsa!
Deternok næppe noget, jeg vil få brug for særligt ofte. Men jeg kan helt sikkert få fat i alt hvad i måtte få brug for inden for det område, da min kammerat er låsesmed og ejer af en fornuftig størrelse virksomhed. Hvilket naturligvis betyder, at hans rabatter hos bl.a. ruko og forskellige andre fabrikanter, kan være svære at komme i nærhedenaf for almindelige menneskersom os
Til gengæld har jeg min egen elektrikervirksomhed, hvor det til gengæld er mig, dr naturligvis får de bedste rabatter, så vi hjælper hinanden så godt vi kan.
Det var lidt en lang forklaring. Det jeg ville frem til var såmænd bare, at han sikkert gerne vil hjælpe...
Mvh Casper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis