IHC Wireless - LED dæmpning

Hej Alle

Jeg har en række downlights med LED pærer og kunne nu godt tænke mig at kunne dæmpe dem. Er her nogen som har erfaring med LK Fuga lysdæmpere som fungerer sammen med dæmpbare LEDer? Ultimativt for mig ville være hvis LK IHC Wireless Kombi Dimmer virker med LED så jeg kan styre med en remote. Hvis ikke denne virker med LED vil jeg gerne høre jeres erfaringer med andre LK dæmpere.

På forhånd tak.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
...og det er 230V LEDer.
Jeg har været igang med nogenlunde det samme. Jeg har bl.a. brugt LK's egen guide til at finde en brugbar, dæmpbar LED. Se http://schneider-electric.dimmer-test.com/denmark/ - jeg modtager senere i dag den LED jeg fandt frem skulle virke med LK Uni 350.
@AKjeldsen: tak for dit svar. Jeg har selv kigget lidt nærmere på deres guide men synes den forvirrer mig lidt. Hvis jeg f.eks. vælger en LK dæmper med skydeknap står der at den f.eks. kun kan "trække" 8 dæmpbare LEDer af et bestemt mærke osv.
Måske du vil vende tilbage med din oplevelse omkring dit setup når du har testet det?
Jeg synes egentlig guiden er meget god.

For mit vedkommende var der vist 3 forskellige pærer som kunne bruges når jeg kun skulle have en enkelt pære tilsluttet. Den ene som skulle virke var en Philips MasterLED 10 W som jeg netop har modtaget i dag. Og den virker :-). Jeg havde før prøvet med en Ikea dæmpbar 10 W LED men den virkede ikke korrekt med min dæmper.
@AKjeldsen: Tak for din tilbagemelding omkring dit setup. Godt at høre at guiden virker troværdig. Tror egentlig bare at jeg havde misforstået den en smule. Nu prøvede jeg lige at søge på GU10 kompatible LEDer til en IHC Wireless Kombi Dimmer og der kommer masser af LEDer frem.
Godt at høre at dit kører som det skal :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis