Fraflytter lejemål, renovering m.m

Jeg skal flytte fra en lejelejlighed og jeg har desværre ikke holdt den godt, har boet der 8 år. Bygningen er fra 1910 0g på 67 kvm. Bad/wc, stue, et værelse, køkken, baggang, og pulterkammer. Jeg skal betale for udbedringen og materialer.

Hvad koster følgende: nye linoliumsgulve. Og lister...i gang og køkken, nyt gulvtæppe i stuen som er ca, 5gange3 meter, (billig model, som der også er nu....) lapning af huller i murværk i stuen, efter vores kanin, og tapsering, nye låger i køkken. Så er der knækket et håndtag af en dør. Puha. Hvad koster det i alt. Håber virkelig i kan hjælpe mig?! Linoliumsgulvene er også billig model. Glemte at der måske skal nye dørtrin til tre af dørene.....
Jeg skal flytte fra en lejelejlighed og jeg har... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kiggede lige på SKAT der er et stort afsnit om håndværkerfradrag. Det er kun arbejdsløn, og allerede der kan en viderefakturering give problemer. Men ellers er næsten alle punkter nævnt man kan tænke sig køkken, gulve, malerarbejde, rengøring o.s.v.
I den nye lov om håndværkerfradrag er det vist kun energibesparende arbejder der er med, og der ryger maler arbejdet da ud som fradagsberettiget.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvis det er mig du spørger så NEJ Det jeg har svaret på er udelukkende fradrags mulighed i skat.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej

Du skal huske, at du skal have bopæl i lejligheden på det tidspunkt arbejdet udføres, hvis du vil gøre brug af håndværkerfradraget

M.v.h.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også