Puch maxi gas problem

Hej er ny her og har læst om jeg kan finde løsning påit problem uden held...
Mit problem er at jeg har købt en ny Athena 38 mm cylinder uden plombering samt en 15mm studs... problemet er at min maxi går død når jeg giver fuld gas... men giver jeg gas lidt ad gangen køre den godt men giver jeg den fuld gas går den død og som om den drukner... jeg har sat en 54 dyse i som den køre lidt bedre med... tændrør er lidt vådt hvilket undre mig når der sidder sådan en "lille" dyse i karburatoren... det er en rund karburator jeg har... nogen der har en ide om.hvad det kan være da jeg efterhånden er på.bar bund selv med bud

Lidt mere info
Cylinder tæt mellem topstykke og Block
Den starter perfekt og står fint i tomgang
Tændrør er nyt NGK varme tal 5
Udstødning er 28 mm
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
enkelt heden er at den ikke for benzin nok i toppen af omdrejninger. trækker den godt i optrækket.
Skrevet af Anden84 på 12-10-2015 20:32
Hej er ny her og har læst om jeg kan finde løsning påit problem uden held...
Mit problem er at jeg har købt en ny Athena 38 mm cylinder uden plombering samt en 15mm studs... problemet er at min maxi går død når jeg giver fuld gas... men giver jeg gas lidt ad gangen køre den godt men giver jeg den fuld gas går den død og som om den drukner... jeg har sat en 54 dyse i som den køre lidt bedre med... tændrør er lidt vådt hvilket undre mig når der sidder sådan en "lille" dyse i karburatoren... det er en rund karburator jeg har... nogen der har en ide om.hvad det kan være da jeg efterhånden er på.bar bund selv med bud

Lidt mere info
Cylinder tæt mellem topstykke og Block
Den starter perfekt og står fint i tomgang
Tændrør er nyt NGK varme tal 5
Udstødning er 28 mm

Hvis du har så stor en indsugningsvolume, ville jeg proppe en 15mm karborator på og se hvad der sker..

 

- men er det helt lovligt på en maxi???

 

 

 


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis