Symaskine til kæresten

Hej Gør-det-selv-folk (særligt de syende)

Jeg skal købe en symaskine til min kæreste i gave, og jeg aner intet om, hvad jeg skal købe.

Jeg vil ikke købe noget bras, men er heller ikke villig til at give mange tusind. Den skal primært bruges til babytøj, sengetøj, og den slags. Der er altså ikke krav om, at den skal kunne sy læder eller avancerede mønstre.

Kan det lade sig gøre at købe en maskine til ca. 1.500 kr, og kan I anbefale et par stykker?

Har fået anbefalet denne af en forhandler, som ville sælge den til 1.700 kr.

Alle råd er velkomne!

 

Vh Jonatan

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser ikke ud som om den har friarm, hvilket vel vil begrænse mulighederne.
Hej.
Den her fra Husqvarna har friarm https://webshop.coop.dk/vare/husqvarna-symaskine-e-10-21-soemme-og-1-x-4-trins-knaphul/7393033078751?gclid=CJD4wJ-MvcgCFYoMcwodQuIGfQ Jeg har arvet min mors gamle husqvarna so er mindst 50 år og køre stadig. Ved ikke om kvaliteten stadig er den samme, men specifikationerne ser ok ud til 1600kr Mener som Je-ns at friarm er et must.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg er bestemt ikke ekspert på området....
Men har du overvejet at tage hende med på råd?
Er sikker på hun har en holdning til hvad der er hun går efter og prioriterer højest.
Måske også at hun hellere vil smide 5-700 ekstra i puljen for at få det vidunder hun gerne vil have......
Du kunne jo give en lille gave og så lave et "gavekort" på symaskinen eller tilskud til een... Måske en gang brunch, hvor i kan fortsætte ud for at se på symaskine.....

Bare så du ikke dummer dig med at købe en model hun ikke er vild med :-)

Tror mange kvinder har holdninger til den slags... Ganske som vi vist er mange mænd der har en holdning til om det skal være Bosch, Makita eller...... Når det er el håndværktøj.. eller trailer fabrikat....

MVH Njord

MVH Njord
Den som tråd starter har kig på, står i specifikationer >med friarm<

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Kender som sagt ikke rigtig noget til symaskiner...
Men kunne se de "tilbuds maskiner" der er listet på spørgerens link at ,an tilsyneladende får en maskine der kan en del.. og har en høj før pris til 1600, i prislisten.. så den burde vel ligge inden for budgettet på 1500,. Kontant.
http://symaskine.dk/productSingle.php?product_id=70&category_id=5&sStr=

MVH Njord

MVH Njord
Annonce

Hej.

Tro mig, det kan ikke betale sig at spare på indkøbet af symaskine.

I 'gamle' dage havde konen nogle forskellige billige modeller, så når hun tog maskinen fren tog jeg fiskestangen og gik på stranden, for de udbrud og det sprog var ikke for sarte ører.

Så købte hun en Brother til ca. 3500,- og det har sænket strandturene betragteligt.

mvh


 varmetossen

Det er jeg da ked af at høre.

René

Hej.

René, hvis det var et svar til mig, skal du ikke være ked af det. Jeg er pensionist og kan når jeg vil, vælge en af mine 10 fiskestænger og 10 hjul og tage afsted. Jeg bor på Møn hvor der kommer folk fra hele Europa for at fiske gedder i Stege nor og det er kun 30 minutter på cyklen. Eller et kvarter til Østersøen med ørreder.

Det havde så ikke noget med symaskiner at gøre. Undskyld.

mvh


 varmetossen

Så er jeg helt rolig igen😄
Det havde så heller ikke noget med symaskiner at gøre.

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis