lortedag!!!

Hej med jer!!!

hvorfor skal man bare have dage hvor alt går forkert???

I går, nej nej, det er en dag der skal glemmes. En flink mand fortalte mig at han uden problem kunne skifte tandrem på vores bil, og det ville tage max 1½ time!!! jeg afleverede bilen kl. 13, og så gik han jo igang. KL. 20.30 ringede han og sagde at han var færdig, men bilen var begyndt at ryge lidt!!! jeg sprang på nakken af min cykel og kørte. da jeg var næsten fremme, kom der, som lyn fra en klar himmel, en cyklist drønende ud af en indkørsel, hvor jeg så forsøgt at bremse, men så sprang kablet, og jeg endte i en hæk. Da jeg kom til mig selv var knægten væk, og min cykel flad. Jeg kom en og fik min bil, men jeg skal da lige love for at lidt kan gradbøjes!!! Det var pinligt at køre hjem, jeg kunne INTET se bagud heller ikke i spejlende. Så det jeg sparede på at få den rem på, skal jeg bruge det dobbelte hos dieselmotor service i dag for at den skal komme til at køre ok!!!

LORTEDAG

MVH

Kim
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det så kun tandremmen der er skiftet ??
I de fleste tilfælde skal der også skiftes strammerulle etc.

Kan det skyldes at tandremmen er "hoppet" en tak ????

MVH Njord
Hej smile

Det kunne være interessant at høre hvorfor den var begyndt at ose sådan. Har han stillet timingen forkert på tandremmen? (som njord siger, er den hoppet en tand over?)

Det kan også være at motoren er blevet starte med forkert indstillet tandrem, og så er der gået en ventil eller 2. Hvis den er det, så kan det være en dyr fornøjelse.

Mvh ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis