Flugger vs Sadolin

Jeg skal til at male hele underetagen, flugger har pt bud på vægmaling, men det er nogle farver fra Sadolin jeg er faldet for. Jeg er temmelig overbevist om at flugger også kan lave de farver, men lige så overbevist om at jeg kan få de samme procenter ved Sadolin når jeg nu skal have så meget. Mit spørgsmål er så, er flugger maling så meget bedre end alt mulig andet, der i blandt Sadolin, siden de kan tage 13--1400 kr. for en spand maling ?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er godt nok ved at være nogle år siden, men da jeg i forbindelse med renovering af min stue skulle i gang med at male læste jeg en test af maling og der var Flügger den bedste maling. Da jeg så efterfølgende forhørte mig hos et par malere jeg kendte gennem mit arbejde var svaret også klart. De foretrak Flügger. De to malere, og efterfølgende også en sælger i en malerforretning, nævnte så også at jeg ville kunne spare en del penge ved at købe Yunik. Det er alligevel Flügger der producerer det og det er nøjagtigt den samme maling - det er bare en del billigere.
Jeg kunne få malingen tonet i den farve jeg ønskede og prisen var i den gode ende (jeg kunne måske have sparet et par hundrede i alt på maling og grunder ved at have købt det på nettet). Jeg er godt tilfreds med resultatet. Malingen dækker godt og er slidstærk.

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

Jeg bruger altid Flügger, det har aldrig skuffet..
Men jeg tror da Sadolin også laver kvalitetsmaling..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også