Problemer med start.

Hey.

Jeg har et problem med min Fiat punto fra 2000 (igen!)

Når jeg kører, kan den finde på at gå i stå. (hvis jeg holder i tomgang, f.eks. for rødt lys)

Derefter, går der 10-15 minutter før den vil starte igen. det virker som om at batteriet er svagt, men jeg tvivler på at det er det, da den ellers fungerer fint. Men så snart den går i stå af sig selv (jeg ved ikke hvorfor den gør det), så går der noget tid før den vil starte igen.

En anden lille ting, er at der ryger fra motoren. Jeg er ret sikker på at det er olie der brænder af. Kan det hænge sammen med noget her?

Tak :-)

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis starteren har problemer med og slæbe motoren rundt i varm tilstand og ikke i kold, er der noget der tyder på der er noget rigtigt galt med kølingen. Tilstanden er direkte ødelæggende for motoren så jeg vil kraftigt anbefale du ikke kører igen før fejlen er fundet. 

Her er et par åbenlyse muligheder. Luft i kølersystemet eller en defekt vandpumpe.  

Nu fortæller du ikke hvor røgen kommer fra, derfor kan dit spørgsmål ikke besvares uden pr refleks og dømme motoren død. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis