C35 beton

Hejsa. Jeg fik hældt 5 m3 C35 aggresiv beton ned i et hul. Desværre var hullet ikke dybt nok, og jeg mangler derfor at ligge ca 3 cm beton ovenpå. Hullet er 1.65 * 1.65  i længde og bredde. Har i et forsag til hvad jeg kunne ligge ovenover på dette beton? Jeg kan vel ikke selv lave så stærk en beton tænker jeg. Men er det eneste at gøre og købe noget cement i jem og fix, og fylde de sidste par cm

Mvh Mads

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu har du haft flere spørgsmål om den beton klods. Så det kunne være en ide at komme med grunden til at det skal være speciel beton. Man kan vel altid lave et pudslag i et blandingsforhold der modsvarer c35 beton. På hjemmeside fra ålborg portland er der en mængdeberegner, hvor man sætter sine krav ind. Så kommer blandingsfor. m.m.

Og så lidt peditesser Det er vel fordi du har gravet for dybt at beton ikke slog til i højden


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Og hvis du er frisk har de også denne her:

http://www.aalborgportland.dk/media/pdf_filer/inspi_goer_det_lettere.pdf

Så kan du læse lidt om sand/grus i forskellige miljø klasser, og måske lave din egen blanding hvis du er frisk ellers gå i Stark, Bygma, el lign og spørg om de har nogle gode ideer.


Flydebeton på 30mm vil ikke holde. Hvad skal der ovenpå klodsen?

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis