Spejl falder ned

Hej alle gode hjælpere her på siden.

Jeg har et større spejl (90x120) over vores vask/toiletbord.

For 14 dage siden faldt det ned i' den ene side, beslaget var limet med dobbeltklæbende puder. Jeg fjernede resterne mekanisk of med benzin, købte de bedste puder de havde hos Bauhaus og satte spejlet op igen. I går faldt det ned igen i samme side,

hvad gør jeg? Kontaktlim eller hvad?

Henning.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja måske, kan der ikke komme en skrue igennem de beslag ? Eller et stykke dobbelt klæbende tape. Det kan måske klippes lidt større end nødvendigt, på muren. Og så et andet stykke som beslag "pakkes ind i" Så det går et stykke op ad siderne. beslag (med tape) trykkes så på mur (med tape)

Jeg kan ikke se hvor usmart det bliver, det kommer an på om det kan laves skjult.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Køb en limpatron, f.eks. Dana Lim Montage Ekstra 292.
5 klatter og så hold spejlet fast med gaffe-tape eller lign.
Luk limen-spidsen til med gaffe-tape bagefter så kan det gemmes i mange måneder......et super produkt, så også kan fugemed. UV bestandig og kan overmales.
Fog har den på tilbud til 73,-

Køb en limpatron, f.eks. Dana Lim Montage Ekstra 292.
5 klatter og så hold spejlet fast med gaffe-tape eller lign.
Luk limen-spidsen til med gaffe-tape bagefter så kan det gemmes i mange måneder......et super produkt. Kan også bruges som fuge/tætningsmasse (bliver dog lidt hårdere end "rigtige" polymer fugemasser),  UV bestandig og kan overmales.
Fog har den bl.a. på tilbud til 73,-

Ok så - jeg synes at se ordet >beslag< i dit første indlæg. Så kør efter MrBW´s gode forklaringer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis