Tøj.

Er der nogen der kender en side om at lave tøj selv?

Jeg har fået en gratis symaskine og kunne godt tænke mig at lave noget selv. gerne en side med noget moderne tøj

c",)
Sofie
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gå på biblioteket, lån der forskellige hæfter ( ikke bøger, bliver hurtige umoderne) med syanvisninger, mønstre og alt du skal vide. Det gør jeg og de er ret godt op too date. Der er f.eks Burda og mange andre. Jeg har snust lidt rundt på nettet, men ikke rigtig fundet noget der kan bruges. Mit råd biblioteket - helt klart.
Og rigtig god fornøjelse, forresten biggrin .

PS fandt dette link med råd hvis din maskine driller http://www.guldager-symaskiner.dk/nytweb/sytips.htm det kan den desværre godt finde på
Hmm er der virkelig ikke andre links? smile

Jeg synes nemlig ikke rigtigt jeg fandt noget på Ingelise's side sad

\"Hvis mænd havde menstruation, ville de prale med, hvor meget de blødte og hvor længe.\"
Du har helt ret Lotte P - og i dag tiltrak du mig til at logge ind bare for at svare på dit første indlæg i gruppen - så velkommen

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Du har helt ret Lotte P - og i dag tiltrak du mig til at logge ind bare for at svare på dit første indlæg i gruppen - så velkommen


Takker biggrin

\"Hvis mænd havde menstruation, ville de prale med, hvor meget de blødte og hvor længe.\"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis