Svejse/røg udsugning

Jeg har planer om at erhverve mig noget udsugnings anlæg, til privat brug.
Mit problem er bare de er for dyre for hvad jeg vil give, og jeg vil gerne købe et færdiglavet produkt, hvor jeg ikke selv skal lave en hjemmelavet udsugning.
Er der nogen der ved hvor de kan skaffes? Behøver ikke være til professionel brug, bare et billigt færdiglavet produkt
Mvh
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til LDS.

Om du F.eks. Googler lidt kommer der flere forslag/firmaer frem.

Eller forsøg Gul & Gratis eller D B Avis, du kunne måske være heldig at finde noget brugt der.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med "ikke selv lave" Hvis du køber suger, sugearm, rør, og afkast skorsten, alt sammen færdige produkter. Men du skal selv sætte dem op. Eller skal der komme et firma og sætte det hele op. Der er meget forskel i pris.
Hvis du skriver lidt om hvad du har set på, og som er for dyr, kan vi bedre hjælpe dig med at komme videre.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg vil gerne have et færdiglavet produkt til det formål. Installation af produktet kan jeg selv klare.
Det jeg har kigget på ligger i prisklassen 9000+
og det er til industriel brug, hvilket jeg ikke skal bruge det til.
Så hvad jeg skal bruge er en, punktudsugning, til Privatbrug og god pris, men for mig er de ikke til at finde

Har du et link så jeg kan se produktet du har kig på . Skal det være i garagen ? Hvis du er ude at køre i det midtjyske har jeg flere bevægelige sugearme til at ligge. Der kan du hente en gratis. Så mangler du ventilator og afgangsrør. Når det er et enkelt svejseanlæg er der ikke krav om filtre til røgen.
Men det er jo godt nok ikke færdige anlæg.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jov det er jo ikke utænkeligt Ev elmand.
Jens: synes dog prisen er for høj til det formål jeg skal bruge den til, det er jo kun en hobby ting, så den må ikke koste for meget

Du trykker bare på "kuverten" under navn op postnummer. Så kan du skrive privat mail og der kan udveksles adresse og telefon numre.

Den ventilationsovervågning mener jeg ikke er nødvendigt i et privat projekt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Bliver imorgen, køjen kalder
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis