Vedr. køb af el scooter

Hej alle sammen. 

Først og fremmest vil jeg lige sige hej! Det her er min første post på forummet! Har ledt efter et forum hvor jeg kunne få noget hjæhjp til følgende:

Jeg er endelig blevet godkendt til at få en scooter af kommunen, og har kig på lidt forskellige steder at købe en. Kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med de scootere der forhandles her: http://www.fonixkomfort.dk

De er nemlig forholdsvis "nye" og har derfor ikke kunne finde ret meget info omkring af(anmeldelser osv.) Man skal jo selvfølgelig ud og prøve dem af, men det kunne jo tænkes der var nogen der kendte til mærket og kunne fortælle om der var nogen generelle ting man bør være opmærksom. 

Mvh,

Hans

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sjældent er et køretøj set grimmere... men smag og behag er jo forskelligt......
Men det ligner da klart et importeret standard produkt fra Kina..
Så det er MÅSKE EU godkendt.. Men hvad er reglerne for hvor man må færdes med disse monstre??
15 km/t egner sig jo hverken på cykelsti og heller ikke på fortovet.....
Det samme må man jo sige om 28 km/t modellen....
Den "hurtige" udgave er 92 cm bred.. og er det ikke bredere end et køretøj på cykelstien må være?
Og desuden ser døren så lille ud at man vist skal skrue sig ind og ud.. ikke optimalt for et handicap køretøj.....

Bare min mening.

MVH Njord

MVH Njord

Min svigerfar har haft en 3 hjulet åben scoter. Den vælter nemt hvis man er lidt uforsigtig ved fortovs opkørsler. Vælg en 4 hjulet.

Lige nu har han en 4 hjulet kabine der ligner den KAB4. Dejlig køretøj med oliefyr og det hele. Ellers kan jeg se på postnummer at elscoterservice i 7480 også kunne være en mulighed.http://www.elscooterservice.nu

Men du har vel ikke fået bevilget en blanco check. Der er vel en maks. pris.  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Mange tak for tips og tanker! Jeg tror umiddelbart også det bliver en 4-hjulet.. Som du nævner har jeg også hørt flere der nemt vælter på den 3-hjulede. Jeg må lige sondere terrænet noget mere, så tak for alternativt link!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis