glashylder søges specialmål

hejsa!

Er der nogle derude der kan hjælpe med nogle glashylder i specialmål? det er udemærket om det bare er drivhusglas (3-4mm).

Nogen der evt. kender nogen der kan gøre det?

 

vh Lasse


Honorary-member of LbD - Learning by Doing
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Hamish Salomon på 30-09-2015 22:27

hejsa!

Er der nogle derude der kan hjælpe med nogle glashylder i specialmål? det er udemærket om det bare er drivhusglas (3-4mm).

Nogen der evt. kender nogen der kan gøre det?

 

vh Lasse

Kender ikke liiige nogle i dit pastorat. Men en hver glaremester laver en sådanne rude efter dit mål i løbet af ingen tid.

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
hej Leif, tak for dit input. Jeg ved godt at glarmestrer kan klare alt med glas, men de tager sig også godt betalt. Og det er derfor jeg ville høre om jeg kunne være heldig at nogen havde billigt glas.
Hvor ellers skulle jeg spørge?

Honorary-member of LbD - Learning by Doing

Du kan kigge på Gul g gratis. Søg glas eller drivhus glas. Men din signatur lyder >learning by doing< En glasskærer koster næsten ingenting. Kør den efter en lineal, læg skæring ud over kanten af et bord, og giv ridsen en masse små slag med glasskærer fra undersiden. Så vil du se at glasset revner for til sidst at knække. Den skarpe kant kan slibes/rundes med smergellærred. Jeg fik foræret mange termoruder.De blev skilt ad (meget svært)  Og så skar jeg alle ruder til et hjemmelavet drivhus. Glasskærer dyppes i sprit eller petrolium en gang imellem.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis