Nødstop på autolift

Jeg har en ældre Stenhøj autolift fra 70'erne, men den mangler et ordentligt nødstop med den rigtige røde knap på til at sætte uden på kassen med styringen

Fandt denne knap i skuffen, kan jeg bruge den? Og hvor skal jeg tilslutte den? Har kig på ledningen mellem 96 og b.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Enten som du skriver eller det er måske lettere imellem kl.3 på C1 (fase S ) og 95. Det er sådan det er vist i det lille nøgleskema. lige over hvor der står F1 . Symbol er en bryde kontakt hvor der er en pal så den ikke kommer ind igen af sig selv. F1 er den afbryder der sidder i termorelæ 95 - 96

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Mange tak for svar, og jo det er nemmere imellem klemme 3 og 95, så det bliver løsningen. Termorelæet, er det den type der springer ud (den lille røde knap) hvis det bliver for varmt (har aldrig gjort det)?

Jae det er den lille røde knap den skal genindkobles med. Den udløser hvis motoren er overbelastet eller kører på 2 faser. Men det kan næsten ikke forekomme i det her tilfælde. Liften kører jo under overvågning, så du stopper sikkert før bilen har mast sig op i loftet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis