Hej, jeg har en utæt stævnrørspakning. Systemet er oliesmurt fra en dunk i kistebænk. Jeg har haft flere forskellige ude og kigge på det og ingen kender til løsningen og ved hvordan det laves (bortset fra at udskifte stævnrør, pakning og aksel). Er der nogen der ved hvilken model det er og kender til at tætne det? (lækker måske 5l vand og olie om ugen)