Mini fodliste i hvid - hvor?

Skal til at have afsluttet mit byggeprojekt. 

Men hvidmalede filtede vægge, og lyse aske plankegulve, så skal der fodlister på. Synte de alm. 65mm høje ser kedelige ud, og har set mange har dem i mindre format hvilket tiltaler mig mere. 

Men kan ikke finde dem nogensteder. 

Foreslog min tømrer at kløve nogen af de billige man kan købe overalt, men finish er ikke imponerende på dem, og han mente det ikke ville blive godt. 

Tænker de skal være 15mm brede og ca. 30-40mm høje. 

Kan kun finde noget mini fodpanel fra kbh listefabrik i fyr til 30kr meteren i fyr umalet. De skal være malet, er meget mere tilhænger af færdigmalet. 

Gode råd?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Bauhaus har nogle http://www.bauhaus.dk/fodliste-almue-40x16-mm-2-5-m-hvid-primo.html

 

De har også andre muligheder der passer i farverne på nogle er deres gulvtyper

Samtidig er der plastiklister som kunne være en mulighed.

Du kunne vel reelt også bare få de større fodlister savet ned så det passer?

Har set et par typehus firmaer reklamere med en størrelse omkring 15x43/45.
Så hvis du ikke bruger Silvan, Jen&fix, Bauhaus osv, men en rigtig tømmerhandel... så kan de sikkert nemt skaffe dig den størrelse og i færdig malet.

MVH Njord

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Stark - som jeg vil betegne som en " rigtig " tømmerhandel kendte ej heller til det, så det kan ikke kun være mig
Bygma har en i deres listebrochurer på 14x43mm
http://viewer.zmags.com/publication/cd57a7ae#/cd57a7ae/16


Tidligere kongelig priviligeret tømrersvend
Super tak for det. Tager fat i min Bygma kontakt imorgen. Stark havde det åbenbart også skulle blot i deres fliseafdeling for at finde en som kendte lidt til det.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også