Skrue i sæbeskål.....

Har hørt at det er en god idé at sæbeskålen på en vaskemaskine plus låge er åben så der ikke kommer lugt... I min gang ville jeg hænge en hylde op... Den fik jeg lige ned på kindbenet..  Som om det ikke er nok har jeg lige tabt een af skruerne til ophæng af hylde ned i sæbeskålen på min vaskemaskine.. den rullede hele vejen ned i sæbeskåls-hullet ...   Er der noget jeg kan gøre?.. Lader jeg den ligge, ruster den jo bare med ødelagt tøj til følge...  Har ikke råd til elektriker... Derfor griber jeg efter et strå herinde... trøst er også hjælp..

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tag sæbeskålen af og hiv maskinen ud så den kan vendes på hovedet over fronten. Det må absolut være måden hvis du vil undgå og skille maskinen i atomer.

Og så glemmer du aldrig mere og lukke sæbeskålen, vel ???  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for svar... Håber ikke den sidste bemærkning er møntet på mig... Synes ikke at jeg er en idiot og ønsker ikke at diskutere noget.. Ønskede bare hjælp i en for mig håbløs situation.. Er godt klar over at der findes elektrikere og VVS-mænd med ekspertise på dette felt... Men greb jo som sagt efter et strå herinde først, da jeg ikke har så mange penge... Måske er jeg dum.. Men så er jeg så det... Men forstår ærlig talt ikke hvad man mente med sidste bemærkning.. Er det svaret der menes??.. Nu er jeg jo totalt i tvivl, om det jeg synes var et godt råd, er et godt råd... Kan jo ikke løfte sådan en maskine selv og ville jo så spørge en om hjælp.. Men er det fordi der gøres grin med mig så lad venligst være... Jeg er ked af det nok over situationen... Er ny herinde... Så hvis at Nitter er Leif og det nederste bare er et quote så ok.. Er det to forskellige så er jeg forvirret... Har været en mega-uheldig lortedag.. Så er temmelig ukoncentreret og har hovedpine over slaget fra den skide lorte hylde...
Har checket trevlesien... Der var ikke noget... jo... en knækkket bh-bøjle.. -Så godt nok at jeg fik checket efter.. Hæ... Er jo åbentbart egentlig en klassisker.. Kendte engang vicevært der fortalte mig at det tit og ofte skete fordi kvinderne glemte at putte deres undertøj i vaskepose og at det var skide irriterende da det kunne ødelægge maskinen... Men der er nu ikke sket noget med maskinen af den dummert så vidt jeg ved... Men tak for svaret Bobenontot...
Var faktisk så desperat at jeg et kort øjeblik overvejede om man kunne rette en renseribøjle ud og fastmontere en magnet og jage den ned i maskinen.. Men så kom jeg til at tænke på at der var noget der hed strøm...
Annonce

Velkommen på LDS
Du kan ikke komme til strøm inde i vasketromlen eller  karret.
Det er da ikke på nogen måde muligt at forstå de gode råd som hentydning til at du er dum eller andre ting som du nævner om din psyke.
Det er pærelet at vende en vaskemaskine på hovedet. Afmontere den og tippe den først bagover så om på hovedet. AT JEG IKKE TROR DET HJÆLPER, er så en anden sag. Men du må tage de råd der kommer som givet af bedste mening.
Der er kun at vaske videre. Der er kommet utallige skruer, søm og mønter ud af folks lommer i vaskemaskiner. Den ender sikkert i trevle sien, hvis den er stor kan den måske hænge fast i noget inde i maskinen, eller sætte sig sådan at trevlesien sidder fast. men den risiko ville jeg nu tage. Den ruster sikkert ikke men hvis den gør skader det ikke vsketøjet. Jeg har hentet de mærkeligste ting ud af vaskemaskiner. Bøjler til BH - kondomer - mange skruer, søm og mønter - og en gang 3 stk 1000 kr sedler i den samme maskine.
Vil du have den ud inden, må du fortælle hvilken maskine det er. Så vi kan give gode råd om hvor varmelegeme er monteret. Det er den eneste vej ind i maskinen.
Og vær nu ikke så nærtagende over for velmente råd.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det jeg nævnte var det der stod under mvh. Leif... Lad mig citere: Onliner: "Diskutér ikke med en idiot, vedkommende vil gøre alt for at trække dig ned på sit sølle niveau, for derefter at slå dig med sit enorme erfaring i kaos."
Som jeg skrev forvirrede det mig... Vidste ikke om det var fra én og samme person og et quote eller om det var en kommentar. Dette skrev jeg også i oplægget... Jeg skrev også at jeg var klar over at professionel ekspertise fandtes, men at jeg søgte hjælp herinde først af økonomiske årsager.. At jeg ikke fik sat smiley på beklager jeg... Men det kunne jeg pludselig ikke finde herinde da jeg skrev... Og er som sagt ny herinde. Jeg skrev også at jeg kom i tvivl om rådet som jeg faktisk syntes var godt... Men at det sidste der stod i rådet forvirrede mig. Har ikke nævnt noget om psyke da det er irellevant i denne sammenhæng... Så det undrer mig lidt hvor det kommer fra.... Men tro mig: SELVFØLGELIG er jeg glad for alle svar (Incl. dit)... (Smiley) Og vil helt sikkert afprøve rådet.. (Thumps up) Dog skal den først trækkes ud under bordet og det har jeg overhovedet ikke kræfter til... Så dér skal jeg selvfølgelig finde nogen der vil hjælpe. (Stor smiley) Jeg er godt klar over at ting osv. fra lommer kan ende i trevlesien... Men hér er jo tale om en skrue dér hvor sæben falder ned... Lander det så i tromlen??... Pumpen??.. Trevlesien??... Skruen er heldigvis ikke ret stor.. Det lyder vildt med dine fund ( HA HA HA) Især "Tusserne" Ved gud... BARE det var mig Men fattigrøv som jeg er kommer det nok aldrig til at ske.. Tømmer altid lommer først og det vildeste fund var en lighter ( STOR smiley) Ja jeg skriver smileyerne i parentes men kan ikke finde de ikoner og dette var en side jeg fandt tilfældigt.. I desperation da jeg ikke vidste noget særligt om emnet... Maskinen er en Siemens Electronic A14-16 står der på fronten... Kan som sagt ikke selv løfte den... Buttom line: Er absolut IKKE nærtagende over for velmenende råd... De er taget imod med kyshånd!!!... Men som sagt (Og som du jo kan se) kan skrift ekstremt nemt misforstås... Ha en god aften og endnu engang tak for hjælpen/rådene... Nu har jeg da noget at gå videre med i stedet for slet ingenting.. Jeg vil prøve dem af og går det ikke... Tjaeh... Så må jeg jo ty til en autoriseret... Tak igen (Smiley) og hej hej...

HA HA HA HA og en smiley dukkede op.. Og nu fandt jeg dem...

ÅÅhhhhh gud.... Det i bunden var en signatur... (PINLIGT)

UNDSKYLD!!!... Var så kort for hovedet... Har haft en MEGET uheldig dag... Det med hylden og skruen var INGENTING... Og nej var altså på ingen måde sur... Mine vredesudbrud kom af sig selv pga. uheldene.. Har intet med nogen at gøre... Jeg er blid som et lam...  Som sagt skrift kan virkelig snyde..

Hvis det er en lille skrue (hvor stor?), så kør et par vaske, så kommer den ud i trevlesien af sig selv.
Er den så stor, at den kan sætte sig fast i maskinen, er der nok ikke andet at gøre, end at skille den ad. Det er heller ikke så slemt, men det kræver som du skriver, at du får hjælp til at få den ud.

Først faldt hylden ned  vaskemaskine "dødsdømt" næsten Så læste hun/han en signatur som personlig

Det var en fadæse Smileys var væk  men de er fundet, vaskamskine klarer sig, så næsten alt vendes nu til noget positivt   måske lige med undtagelse at bulen i hovedet  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis