Skrue i sæbeskål.....

Har hørt at det er en god idé at sæbeskålen på en vaskemaskine plus låge er åben så der ikke kommer lugt... I min gang ville jeg hænge en hylde op... Den fik jeg lige ned på kindbenet..  Som om det ikke er nok har jeg lige tabt een af skruerne til ophæng af hylde ned i sæbeskålen på min vaskemaskine.. den rullede hele vejen ned i sæbeskåls-hullet ...   Er der noget jeg kan gøre?.. Lader jeg den ligge, ruster den jo bare med ødelagt tøj til følge...  Har ikke råd til elektriker... Derfor griber jeg efter et strå herinde... trøst er også hjælp..

Har hørt at det er en god idé at sæbeskålen på en... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den var ikke voldsom stor... 3 cm. måske... Så der er håb.. Måske??...
IIIIIHHHHHH hvor er jeg glad for dit svar... For med alle svarene lyder der jo til at det måske kunne være løsningen... Enten det eller at tippe den... Tro mig.. Havde jeg kunnet, havde jeg løftet den over hovedet og rystet den.. Hold fast jeg skældte ud og tudede... Det var bare NOK lige dér... Bortset fra at uheldene blev værre... Men kommer jo ikke det smør ved herinde.. Jeg prøver sq lykken.. Prøver et par gange i morgen uden tøj i og checker trevlesien efter hver vask... Og går det "I vasken" (fnis) så må jeg jo finde 2 stærke M/K og går det heller ikke så får den F..... et spark... ØØhhh.... Så må jeg jo finde en VVS-mand eller en elektriker.. TUSIND tak for svar
HA HA HA HA HA HA ev elmand der fik du mig sq til at grine.. Også selvom jeg er ved at blive blå under øjet.. Og det gør ondt og har ondt i hånden efter at jeg fik kogende vand over den og har ondt i foden efter at jeg trådte i et glasskår med bare tæer efter at jeg væltede nogle hylder til mit hyldeprojekt i køkkenet så en stor og dyr vase smadrede... Og mange andre ting der gik totalt i ged... En RIGTIG Thyco Brahe dag.. Nej.. Handy-woman bliver jeg jo nok aldrig.. HA HA... Men jeg øver mig... Så hvor er det godt jeg fandt denne side... Glæder mig til at lære en masse.. Tak for hjælpen alle sammen..
Da der er flere hylder involveret, må konklusionen være: Brug nogle større skruer, men lad sæbeskuffen være lukket !

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jep Kan ikke være mere enig...
Skrevet af TSJ77 på 26-09-2015 23:24
Det jeg nævnte var det der stod under mvh. Leif... Lad mig citere: Onliner: "Diskutér ikke med en idiot, vedkommende vil gøre alt for at trække dig ned på sit sølle niveau, for derefter at slå dig med sit enorme erfaring i kaos."
Som jeg skrev forvirrede det mig... Vidste ikke om det var fra én og samme person og et quote eller om det var en kommentar. Dette skrev jeg også i oplægget... Jeg skrev også at jeg var klar over at professionel ekspertise fandtes, men at jeg søgte hjælp herinde først af økonomiske årsager.. At jeg ikke fik sat smiley på beklager jeg... Men det kunne jeg pludselig ikke finde herinde da jeg skrev... Og er som sagt ny herinde. Jeg skrev også at jeg kom i tvivl om rådet som jeg faktisk syntes var godt... Men at det sidste der stod i rådet forvirrede mig. Har ikke nævnt noget om psyke da det er irellevant i denne sammenhæng... Så det undrer mig lidt hvor det kommer fra.... Men tro mig: SELVFØLGELIG er jeg glad for alle svar (Incl. dit)... (Smiley) Og vil helt sikkert afprøve rådet.. (Thumps up) Dog skal den først trækkes ud under bordet og det har jeg overhovedet ikke kræfter til... Så dér skal jeg selvfølgelig finde nogen der vil hjælpe. (Stor smiley) Jeg er godt klar over at ting osv. fra lommer kan ende i trevlesien... Men hér er jo tale om en skrue dér hvor sæben falder ned... Lander det så i tromlen??... Pumpen??.. Trevlesien??... Skruen er heldigvis ikke ret stor.. Det lyder vildt med dine fund ( HA HA HA) Især "Tusserne" Ved gud... BARE det var mig Men fattigrøv som jeg er kommer det nok aldrig til at ske.. Tømmer altid lommer først og det vildeste fund var en lighter ( STOR smiley) Ja jeg skriver smileyerne i parentes men kan ikke finde de ikoner og dette var en side jeg fandt tilfældigt.. I desperation da jeg ikke vidste noget særligt om emnet... Maskinen er en Siemens Electronic A14-16 står der på fronten... Kan som sagt ikke selv løfte den... Buttom line: Er absolut IKKE nærtagende over for velmenende råd... De er taget imod med kyshånd!!!... Men som sagt (Og som du jo kan se) kan skrift ekstremt nemt misforstås... Ha en god aften og endnu engang tak for hjælpen/rådene... Nu har jeg da noget at gå videre med i stedet for slet ingenting.. Jeg vil prøve dem af og går det ikke... Tjaeh... Så må jeg jo ty til en autoriseret... Tak igen (Smiley) og hej hej...

Husk lige på det er MIG der bestemmer hvem der er idiot. Hvis jeg havde den mening om dig, havde jeg slet ikke svaret for og hjælpe. 

Rådet jeg gav, kan stadig befri dig for skruen i tromlen.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

HÆ.... Jeg misforstod som sagt Var kort for hovedet under den foregående omstændighed... (Læs: Lorte-situation...) -Og ja..... Det lyder plausibelt nok med det råd, så det vil jeg som sagt sætte i gang, når at muligheden byder sig
Endnu engang tak for hjælpen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis