Leje af opbrydningshammer til betongulv, hvilken?

Hej LDS'ere.

Jeg skal i weekenden have brudt 50 kvm betongulv op ned til terræn, Jeg har fået lavet hul og kan se det består af 3-4cm slidlag 8-10cm betonlag.

Derudover skal jeg have banket slidlaget af 3-4cm ovenpå betondækket ned mod vores kælder.

Kan jeg finde en opbrydningshammer der kan klare begge opgaver??

Vil en 16 kgs opbrydningshammer kunne klare betongulvet ned mod terræn og ikke være for voldsom mod betondækket ned mod kælderen? Eller hvad med en +20kgs hammer?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har nu bedre erfaring med at grave lidt ind under, og så knuse det ned med en ordentlig forhammer. Altså sådan en fætter med 1-2 kg hoved og 70 - 80 cm skaft


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg har lige banket 3-4 cm slidlag af ned mod kælderen med en billig elhammer fra harald skrald. Inden da sad jeg med en hammer og mejsel og det tog lang tid ift elhammeren.

Jeg ville leje en som du er inde på. Men jeg ved ikke hvilken. Mon ikke udlejningsstedet kan vejlede om det.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Har lige nakket 15-25 cm beton med en nedbrydnings hammer lejet i silvan. Det er en Dewalt 16kg så vidt jeg husker. 50m2 blev fjernet.
Startede ud med en alm 7kg muggert med 70cm skaft. Men ens hænder snurre godt en dags tid når man har stået med sådan en. Synes ikke det var det værd.

Mvh 

Søren H. Christensen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis