Fjerne gipsplade væg

Hej

 

Jeg vil fjerne et par goipspalder i væggen fordi jeg skal se om der er fugtskade gemt bag den (og svamp ak ja)  Det er rækkehus så naboen vil nok registrere det.

 

Øh hvordan gør man ? starter med fodpaneler ?


Bornholm er et dejligt sted.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Af med fodlister. Lav et hul, og hiv gipsen af. Hvis det derimod er vigtigt at du har kontrol over det du hiver af (fx begrænset del af væggen), så kan du skære en rille ned, det hvor du vil fjerne den til, og så ellers bare hive det af med koben. Husk at skære med hobbykniv op mod loftet, så du ikke hiver maling med ned derfra evt.

Mvh. Christian M
 

Det mest irriterende er nok skruerne der sidder tilbage når du har pillet gipspladerne ned, hovederne er fyldt med spartelmasse, har desværre ikke lige nogen tips til at gøre der nemmere.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det viser sig at være spånplade væg - Jeg har lavet et 10 cm hul men ved ikke hvordan jeg får resten ned ...

Bornholm er et dejligt sted.
Hej, jeg tror du bliver nødt til at supplere med nogle billeder
Et koben og hammer kan gøre meget

Mvh. Christian M
 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også