Mit gamle Eberspacher X2 fyr er holdt op med at virke. Doseringspumpen fungerer ikke mere (tikker ikke). Jeg har forsøgt at reparere den, uden held, så nu skal jeg have en anden. Denne gamle pumpe leveres ikke mere fra Eberspacher, så er der nogen her der kan anbefale en erstatningspumpe ?