Knirkelyd Nissan Primera 99

Knirkelyd i højre side ude ved hjul har lige skiftet støddæmpere troede at det var dem hvad kan det mon være???

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan jo også skifte bærekugler, styrekugler, stabb.stænger, og så håbe på du finder fejlen inden du når ned til bagenden. ;0))
Jeg kunne tro at det er en stabb.stang, de kan somme tider knirke så det er en lyst.
ER SKIFTET INDE FOR DET SIDSTE ÅR.MÅ VÆRE NOGET ANDET

Du skriver ikke om det er forhjul eller baghjul.
Hvis forhjul: blev tårnlejerne skiftet samtidig med støddæmperne?

Bent,
Så må du presisere.
Er det for eller bag, er det når du kører over noget ujævnt, er det når du drejer, eller eller. ?????
Skriv lige lidt flere oplysninger. Derfor var mit første svar lidt kryptisk.
Har rodet med en primera fra 98 med samme "problem" det viste sig at være den øverste bærearm også i højre side, skiftede begge sider og knirkeriet var væk - den kom igen efter et stykke tid men nu i venstre side - det viste sig at være en fejl i den nye bærearm hvor gummiet ikke var ordentligt vulkaniseret, ombyttet og alt ok knirkeriet er væk og har været det lige siden (ca. 3 måneder)

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Annonce
Det er foran højre. Øverste bærearme er også det eneste der ikke er skiftet jeg prøver. tak.

Det er foran højre. Øverste bærearme er også det eneste der ikke er skiftet jeg prøver. tak.

Boltene kan godt være lidt stramme, så der skal tages ved - men kan skilles ad udefra
er du heldig tar det en halv time
god arbejdslyst
michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

fik du løst problemet?

michael

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis