Pantry vask og afløb.

Ohøj folkens.

Jeg købte sidste år en sejlbåd af typen Achilles 24 og er nu igang med istandsættelsen.

Jeg er nået til det punkt hvor jeg skal instalere bordplader i begge sider (pantry og komfuret) Men jeg er dog i tvivl om hvordan afløbet under vasken skal se ud. Da jeg købte den, var det hele revet ud og jeg her derfor ikke kunne se hvordan det oprindeligt var tilsluttet.

Jeg er ikke glad for at lade spildevand løbe ud i havet, så der er vel tale om en vandlås og en beholder af en art..?

Hvad vi ikke når i dag, det skal vi heller ikke lave om i morgen :)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Her er en del billeder af apteringen:
http://www.yachtsnet.co.uk/archives/achilles-24/achilles-24.htm

Da den båd var ny, lod man kartoffelvandet løbe ud i havet - og det gør det fra de allerfleste både endnu. Kun for toiletterne er der nu ret almindeligt tanke.

Finnband
Som Finnband skriver ud gennem en studs i siden.
Sidder er ikke en studs, eller er der et hul i siden af skroget, så på med en slange.(og en studs hvis den manger)
Der er ikke nogen skrog gennemføring andet end til Transducer og 2 stk til toilettet.. Sådan en skal vel side over vandlinjen ?

På udkik.dk / ejerkontakter kan du få kontakt til 2 Achilles 24-ejere. Prøv at spørge dem om, hvordan det er lavet på deres både.

Finnband
Jeg sender et par mails senere i dag... Tak for det.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis