Ohøj folkens.
Jeg købte sidste år en sejlbåd af typen Achilles 24 og er nu igang med istandsættelsen.
Jeg er nået til det punkt hvor jeg skal instalere bordplader i begge sider (pantry og komfuret) Men jeg er dog i tvivl om hvordan afløbet under vasken skal se ud. Da jeg købte den, var det hele revet ud og jeg her derfor ikke kunne se hvordan det oprindeligt var tilsluttet.
Jeg er ikke glad for at lade spildevand løbe ud i havet, så der er vel tale om en vandlås og en beholder af en art..?
Hvad vi ikke når i dag, det skal vi heller ikke lave om i morgen :)