Mystiske sorte pletter? Anyone?

Vi er netop flyttet ind i et nyrenoveret hus. Den senere tid har vi fundet pletter som disse på gulvet. Til dels også på kommoder og andre større overflader. Dog ikke på vægge. Nogen der har set sådanne pletter før? De kan sagtens vaskes væk. Det ligner, at nogen har brugt en tusch. 

Vi har både hund og kat, men jeg tror ikke de er i stand til at lave sådanne bittesmå pletter. 

 

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner fluelort, undskyld mit franske :-)
Men er fluelort sort? Jeg synes det plejer at sidde på vinduerne og være lidt brunligt? :-)

Her virker det lidt grupperet? :-)
Eller fra en edderkop? De har det med at sidde samme sted (i spindet).

Træd ikke på mine ledninger :o)

Det er ikke flue høm hømmer hvis det stammer fra fluer, men derimod flueæg. Normalt bliver ægene sat på varme lyse steder. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Man kan ikke lade være med at blive nervøs for at man har en form for skadedyr i hjemmet. Har aldrig set det før! 😅
Det er edderkoppelorter.

Ufarlige kreaturer, som bare er lidt irriterende. Pletterne vaskes nemt væk. Og kommer igen efter nogen uger. Betragt dem som en slags kæledyr, som spiser fluer.
MVH A

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis