Tråden er låst

Diverse ting til salg

Hej

Har solgt vores hus og hyar derfor en del ting vi skal have solgt ​ her kommer en  L A N G  liste

100 lt.randersbør -  alu stige 2 delt 6,2 meter lang - Havevogn/kompostvogn til store affaldsposer - Stor Skovhammer - rive og skuffejern "ergo" fra Fiskars - gravespade - stor ny skovl - Kultivatro med udsk. tænder - fugerensen jern - Fiskers plast sneskovn 1 ny og en brugt - Gammeldags metal sneskraber - forskellige Wolf redskaber med udskifteligt skaft - slangevogn med ca. 30 meter armeret plastslange - Bosch EL hækkeklipper med 1 ekstra motor - Wolf el kant klipper/trimmer - mosrive samt diverse koste med mere

i er velkomne til at skrive og gi et bud på en eller måske flere af tingene så finder vi en fornuftig pris på det

Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen
Nu er hækkeklipperen solgt men jeg glemte lige at jeg også har en Bosch "Isio" multiklipper - en 7" bosch vinkelsliber med diamant klinge samt en Holz Her 7" rundsav som skal sælges
Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
en liste i punktform med priser vil nok hjælpe på gennemskueligheden af hvad du vil sælge :-)

Njord

MVH Njord
Hej @njord
Kan du ikke skelne når der er en bindestreg mellem ordene må du nok have enten nye eller bedre briller !!
har ikke sat pris fordi jeg ikke skal have så meget for det men netop ber om tilbud ! - er det svært ???
Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej. Hvis du har facebook er der en side der hedder Korsør byt/salg/køb de bider godt på der

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Byggerådgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
@den studerende bygningskonstruktør
hej tak for oplysningen -

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre