Strøm i Toyota Carina 1994

Jeg har oplevet i dag at strømme i instrumentbrettet, radio og lys lige pludselig gik, men kom tilbage igen (motoren kørte videre uden at være påvirket). Dette skete 3 gange ved lav fart i 1 gear. Så var den parkeret i 30 min, og så gad den ikke starte. Der skete simpelthen ikke noget da jeg drejede nøglen. Der lød lige et lille klik af en eller anden art. Drejede 2 gange sådan og ventede 30 sek. 3. gang var lykkens gang og den startede uden problemer. Jeg har endnu ikke haft nogen problemer med denne bil i snart 2 år jeg har haft den. Godt nok så holdt jeg med lys tændt for 1 måned siden, og batteriet var fladt. Så tog jeg batteri ud, og prøvede at lade det med en oplader (det virkede dog ikke helt). Satte batteri tilbage, og falck startede den med kabler uden problemer.

Jeg tænker det måske kan være en løs forbindelse. Måske på batteriet da jeg tog det ud? Ellers ved jeg ikke lige...

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et dårlig eller sammenfalden batteri, eller dårlige forbindelse på batterikabelskoene.
Nu har jeg kørt et par erinder mere uden problemer, tror måske det var en løse forbindelse på batteriet, jeg lirker lige lidt rundt med det i morgen, og strammer måske lidt, så må jeg se om det sker igen...

Men det kan godt være pga. batteriet ikke? Altså når motoren kører så kan man ved godt tage batteriet fra uden motoren stopper ikke?

Vh
Jeg fiksede det for nogle uger siden nu, ved bare at købe et nyt batteri, bare til info.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis