Motorhæng Arona Diesel 7,5

Hej

Jeg vil gerne skifte motorophængene på min gamle Arona 182 7,5hk Diesel.

Jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge et altarnativ til de dyre Bukh ophæng, som tilsyneladende passer. Er der nogen som sælger motorophæng til menneskelige priser? Er der uoriginale ophæng til Bukh.

Når jeg har fundet de rigtige ophæng mangler jeg bare mekanikeren med kardanled på armene og rigtig god tålmodighed, for der er godt nok ikke meget plads.Men det skal vi nok finde

 

 

 

 


Ole
Larsen 28
Hejlsminde

"Når alt andet er prøvet uden held, så prøv manualen"
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv lige og søge på Volvo ophæng, så vil du finde ud af at Bukh´s ophæng er billige. Nå men jeg undersøgte priser på gummiklodser for nogle år siden, bl. a. hos firmaer der solgte industri ophæng, og jeg fandt ud af at dem der passer til Bukh motorer var de billigste og nok også de bedste, for de holder fint endnu.
Du bliver nok nødt til at krybe til mulvarpeskindet.
Mvh Finn
Tak for indlæg.
Jeg har fået tilbudt de motorophæng, som passer, til 1583,00 pr stk. Jeg skal bruge 4 stk, så dette indkøb overstiger alene lagt værdien af motoren. Nu overveje jeg at tage motoren ud af båden og enten bygge fundamentet om eller ændre på motoren så jeg kan bruge nogle mindre kostbare mototophæng.

Spørgsmålet må derfor ændres til. Er dette en brugbar vej at gå?

Ole
Larsen 28
Hejlsminde

"Når alt andet er prøvet uden held, så prøv manualen"
Hej igen.
Nu forstår jeg bedre, at du "jamrer", det ville jeg også gøre. Nu ved jeg ikke hvor meget dit budget er på, men du kan købe Bukh motorophæng til 1902 kr for hele sættet. Prøv at Google, så kommer der forskellige forhandlere frem og prisen er 1902 kr hos dem alle, hvordan det så kan være!!!!!! Du skal forøvrigt bruge det sæt, der passer til DV 10 motoren.
Mvh Finn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis