Agria 1700 problemer med bremsen.

Hej.
Håber nogen kan hjælpe mig?
Jeg står nemlig i den situation at jeg er ved at skifte bremser på min agria 1700.
Jeg finder så ud af at på den ene side, er det stykke som for bremserne til at udvige sig, knækket i kanten.
Jeg har heldigvis et stel som jeg har købt, hvor dette stykke er intakt. Nu er spørgsmålet så bare hvordan jeg kan få stykket af, så jeg kan udskifte det. Har prøvet at fjerne alle boltene rundt om akslen, men kan ikke få det skilt ad. Tror det er fordi at jeg skal fjerne den store "Radflanschkappe" som holder akslen på plads. Men hvordan det?
ps. billedet er ikke af den ødelagt del men den intakte del som skal af. Og på forhånd tak for hjælpen.

Hvorfor dog betale en halv bondegård når du kan gøre det selv. (og lære noget nyt af det).
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du ikke kan få armen af, kan du finde en stump rør og klemme flad og banke ind over armen, og så bore hul så det remmer det oprindelige....
Det er ikke armen der er i stykker men det runde stykke med de 2 flade sider, som for bremseklodserne til at udvige sig.

Hvorfor dog betale en halv bondegård når du kan gøre det selv. (og lære noget nyt af det).
Hej
Du skal have fedt koppen af, enten skrues eller dappes af.

Så sidder der nok 2 koniske lejer og en lås til disse. Af med alt det. Så er dublet videre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis