Agria Hirth 1700

Har købt en fræser med denne motor.

ved adskillelse viser det sig at tændspolen mangler.

Nogen der ligger inde med en sådan. Eller ved hvor den kan købes.

Ligeledes et  billede af hvordan det skal se ud. Færdigmonteret

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Gert Jacobsen på 05-09-2015 16:45

Har købt en fræser med denne motor.

ved adskillelse viser det sig at tændspolen mangler.

Nogen der ligger inde med en sådan. Eller ved hvor den kan købes.

Ligeledes et  billede af hvordan det skal se ud. Færdigmonteret

Har før henvist folk til en knallertforhandlers rodekasse.

Ellers kan du prøve og skrive til http://agria.de, det skulle ikke undre mig de kan hjælpe med stumper.

Der ligger en del diagrammer på http://www.puchvenner.dk/   Din tændspole skal forbindes på nøjagtig samme måde.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej Leif
Jeg kender Agria.de
jeg håber dog at få kontakt til en nørd!
Jeg tror ikke der er så mange forskellige tændingsenheder. Det handler blot om at kende målene på de forskellige. Jeg har tidligere fået en til en Agria baby med NSU motor. Hvis vi kunne fined en med en stor rodekasse. Så ville det være interessant at se hvor mange typer der findes ;-)
Skrevet af Gert Jacobsen på 05-09-2015 20:02
Hej Leif
Jeg kender Agria.de
jeg håber dog at få kontakt til en nørd!
Jeg tror ikke der er så mange forskellige tændingsenheder. Det handler blot om at kende målene på de forskellige. Jeg har tidligere fået en til en Agria baby med NSU motor. Hvis vi kunne fined en med en stor rodekasse. Så ville det være interessant at se hvor mange typer der findes ;-)

Agria baby var jo også monteret med en luftkølet NSU knallertmotor, dog ikke neddroslet. Og dem har der kørt en hel del af i DK, i tidernes morgen.

Hvis du vil lede efter en med en stor rodekasse skal du nok på et stumpemarked eller lignende der afholdes af veteranfolk, typisk årligt, landet over. Husk og tage svinghjulet og ankerpladen med. 

Kender ikke målene på tændspolen, der må du prøve dig frem. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Har du fået fixet tænding ? Ellers har jeg en ekstra motor med fin tænding

TM
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis