Spørgeskemaer?

Hej LDS admin.

I den sidste tid er der af og til dukket nogle spørge undersøgelser, hvor man skal oplyse køn og hvor ofte man er på LDS.

Er det noget i far/søn står bag ved.

Synes det sinker min pc' yde-evne og iøvrigt synes jeg det er ret ligegyldigt.

Har prøvet at markere/kopiere og sætte ind uden hed, får ofte en "bjælke nederst" hvori der står LDS svarer ikke.

Mvh. Jan

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Jan,

Nej, vi har IKKE sendt noget spørgeskema ud. Jeg vil meget gerne vide lidt mere om det, for det går ikke hvis andre bruger LDS-navnet i spørgeskemaer.

Hvis du stadig har et skærmbillede, kan du så sende det til mig?

Hvor præcist så du det (hvilken underside)?

Kan det have været en bannerreklame, som lignede en invitation til et spørgeskema? Det er desværre nødvendigt med bannerreklamer på LDS, for at holde den gratis for alle. Men hvis et banner prøver at lokke folk til at tro, at det ikke er en reklame, så har vi mulighed for at blokere annoncøren.

Mvh. AllanE

Kære www.lav-det-selv.dk bruger,

Du er dagens heldige besøger til: Søndag, 13 September, 2015

Venligst gennemfør denne kort undersøgelse og for at sige "Tak", vil vi give dig eksklusive tilbud med en værdi på over 500 kroner

Begynd!

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Det er jo ren svindel!

Ser du det stadig? Har du en URL/adresse til dén side, hvor du har set det? Kan du tage et skærmbillede og sende til mig?

Brug knappen "Print scrn"/"Prnt scr" på dit tastatur og klip "sæt ind" i en mail, som du kan sende til mig

Jeg vil MEGET gerne finde ud af hvad det er, så det kan blive stoppet.

Tak!

Mvh. AllanE
Lige en opdatering:

Der er ikke noget galt med LDS i denne sag.

Jan/maskinsnedker og jeg har efterfølgende skrevet sammen "bag scenen". Det viste sig, at Jan's computer var blevet inficeret af en "virus", eller mere korrekt: noget software som forsøger at snyde brugeren. I det her tilfælde poppede programmet op med beskeder der skulle ligne noget der kom fra besøgte hjemmesider, herunder Lav-det-selv.dk.

Efter en genoprettelse/geninstallering er der ikke længere problemer.

Så ingen grund til bekymring mht. brugen af LDS.

(ps: jeg fjerner LDS-emailadressen fra ovenstående indlæg igen, for at undgå spamrobotter.)

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis