Skoda 12V forsyning, gul kabel

Hej
Jeg er ny på forum. Jeg bowler med min 12V forsyning (gul kabel) på min Skoda Fabia 2006 1,4.
Jeg har købte en ny bilradio men kan ikke får den til at dyre.

Der kommer kun 7,5V fra min konstant forsyning bagved radioen.

Er der nogen, der har kiggede og løste denne problem før?

Pft

Adam Lord


Adam Lord
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lige føst en ting på det rene når du skriver gul ledning, er det så gul ledning i bil, eller gul ledning i et uoriginalt overgangs stik der er monteret i det originale stik på bil.
Tror du jeg kan forbinde til sikringsboks i håndskesrummet?

Adam Lord

Mener den gule ledning er til memory konstant strøm til at huske kanaler, er der ikke en rød som giver 12 v når du drejer nøglen.
Tag lige et kølig overblik inden du begynder, at trække nye ledninger. Vær varsom inden du begynder at klippe i noget, har set utrolig mange uheldige løsninger når folk skal sætte en radio i.
Det virkede jo med den gamle radio, så der må jo være noget med stikket der ikke passer sammen med din nye radio. Hvis der skal byttes nogle ledninger så syntes jeg, at du skal købe et over gangs stik og bytte dem der.
Er generelt modstander i at klippe i org ledningsnet for at montere en radio.

Du kan også prøve at rejse spørgsmålet i dette fora for de forskellige bil mærker fra VAG, altså også Skoda.

www.vagcars.dk

Der er ret kompetente folk der debatterer alt muligt om VAG biler, incl radio montering.....

MVH Njord

MVH Njord
Annonce
Hej jer to
Tak for jeres bidrag.
Min gamle radio virkede heller ikke da bilens forsyning var slukkede fra. Det er nemlig derfor jeg købte en ny. Åbenbart dog var det ikke noget i vejen selv ved radioen men med den gul (ja, konstant) forsyning. Jeg skal følge jeres vejledning og lave en indlæg på VAG biler. Tak igen for hjælpen, det sætter jeg en høj pris på 😃

Adam Lord
Hej
Jeg har nu løste problemet ved at tage en 12v forsyning fra lyset i håndskerummet.

Adam Lord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis