Spartel oven på filt?

Jeg har netop overtaget min lejlighed, hvor tidligere ejer selv har været i gang. Rummet står lige nu som gipsplader med filt på. Han har kun spartlet på skruerne og på den lille revne mellem pladesamlingerne og lagt glasfilt på gipsvæggene, men han har ikke lagt en papirstrimmel på gipspladesamlingerne eller spartlet forsænkningen ud hvor pladerne møder hinanden. Og det ser mildest talt ikke pænt ud! 

Så nu er mit spørgsmål, hvordan redder jeg dette? Kan jeg bare spartle ovenpå filten og sætte nyt filt op eller skal det pudses ned eller kan jeg tage filten ned uden at smadre gipspladerne?

Jeg håber I har et godt råd så rummet kan blive flot!

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Spartel du bare ovenpå, og glat ud for efterfølgende at sætte ny filt ovenpå. Kræver naturligvis at det eksisterende filt sidder ordentligt fast. Evt. fugt det op, og se om det løsner sig først.
ellers koste en ny gipsplade vel ikke mere end 40-45 kr. hvis det nu ikke skulle vise sig at være muligt at få pænt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også