ASKO køl touch panel

hej..

Jeg har et ASKO R2583S køleskab, som periodisk går i selvsving.

Der virker som om touchpanelet bliver betjent, dog uden at nogen rører ved det. Skabet skifter selv mellem super/normal samt Holiday/normal, og hver gang beeper det som hvis man trykkede på touch knapperne.

Jeg har renset touch pladen, og printet bag, men uden resultat.

Er der nogen der har oplevet det, og evt har et løsningsforslag?

Morten
hej.. Jeg har et ASKO R2583S køleskab, som... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til andre med problemet. Jeg har snakket med Asko og fået følgende svar. Asko betaler reservedelen 1600 kr. hvis skabet er købt efter 1.1.2012 Du skal dog selv betale for montørbesøg. Men det er dog en god nyhed for en del med disse problemer. Desværre er mit købt før denne dato, så jeg er i gang med Fers løsning og har søgt yderligere information hos ham.

paulaner
Det gjorde jeg til at starte med, men problemet er at pludselig begynder den at ændre indstillinger for temperatur. Mit stod pludseligt til 8 grader.

Bibberen er en sort plastic cylinder på ca 15mm i diameter og samme højde. I toppen er et 3-4mm hul og man kan se noget metal inden i. Der er 2 ben neden under.

MEN bestil bare de kondensatore som jeg har skrevet længere oppe og skift dem, så virker det hele igen.

Mvh Tommy Fer

det kræver jo det store kørekort i loddekolbe
Og det lyder jo vildt billigt, hvis det bare er det.
Har regnet på rep. inkl. nyt print - render jo op i 3000kr.
Ja, altså nu er jeg bestemt ikke nogen elekronik haj, men har brugt en loddekolbe en del gange.

Kender du ikke en der kan hjælpe dig ?

Mvh Tommy Fer

Jo det skal da have et forsøg. Og dit køleskab hed også R2583S ?
Hvor købte du de kondensatorer henne ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis