Wegner Y stol

Konen vil gerne have wegner Y stole. De kan leveres behandles medhvid olie. De sagde i møbelbutikken at det IKKE er linolie. Hvis det ikke er linolie hvad er det så der er i sådan noget olie. Vi har en anden wegner stol i eg leveret i natur. Den har fået Faxe hvid olie, og bagefter faxe træpleje til olie behandlet træ. Det er super flot.

Nogen der kender til møbel olie. De siger vi IKKE kan give de nye Y stole faxe træpleje. De vendte nærmest øjne da min kone fortalt om det. Alle vores ege møbler har med fint resultat de sidste 15 år, fået gulvpleje produkter med flot resultat. Så hvad kan gå galt. Det er pokkers slidstærkt og rigt flot.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor vil du give den olie? Stolene leveres jo også i andre farver?
Men selvfølgelig kan der smøres olie på. Det undrer mig egentlig, at møbelforretningen ikke ligger inde med et dyrt specialprodukt til at vedligeholde med. Måske er det ikke rigtig nødvendigt med fabriksolierede møbler. Jeg har aldrig lagt mærke til, at de bliver slidte.
Det handler vel mest om, om de forskellige olier kan arbejde sammen. Prøv at skrive til Carl Hansen og hør hvad slags olie de bruger. Hvis det ikke fremgår af deres hjemmeside.
God ide, og de svarede faktisk. Dejligt:

http://www.guardian.dk/shop/traepleje-6c1.html er det de bruger.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis