Undervognsbehandling af ny bil

Jeg fik i juli måned en helt ny bil (Seat Mii). Jeg snakkede med forhandleren om, at få bilen undervognsbehandlet inden levering, da jeg havde hørt at nye mini biler ikke er så godt undervognsbehandlet fra fabrikkens side. Forhandleren sagde at jeg skulle vente til efteråret før jeg fik den undervognsbehandlet.

Mit spørgsmål er, om nogle herinde ved om det er en godt at give en helt ny mini bil en ekstra undervognsbehandling eller om det er lige meget?

Mvh.

Mikkel


Mvh.

Mikkel
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du vil beholde bilen mere end 4-5 år eller mere er det fornuftigt, ellers kan det nok være lige meget....
Jeg har selv lige fået leveret min sprit nye Octavia og den er undervognsbehandlet inden leveringen.

Hvorfor skulle du da vente til efteråret...??
For mig vil det fornuftige da være at gøre det mens bilen er helt ny og der ikke er nogen form for skidt og snavs...

MVH Njord

MVH Njord

Tjah.....

Jeg har lige byttet fruens Ceed SW fra 2008 ud med en ny.


Der blev ikke engang spurgt til om den var ekstra rustbeskyttet da bytteprisen blev udregnet.

Og det var den ikke. Der har været nogle klassiske ( for den bil ) udfordringer med bagklappen som er blevet omlakeret et par gange - det blev lavet på garanti efter henholdsvis 2 og 4,5 år.

Så deeeet............ :-)


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Tak for svarene. Jeg får den undervognsbehandlet her i september så :-)

Mvh.

Mikkel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis