virus program

Hvor god er windows defender, der er bygget ind i windows 8,1. ?

Skal man invistere i et andet og afinstallere defender, eller er defender tilstrækkelig. ?

 

Hvor god er windows defender, der er bygget ind i... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er der nogen der kender en software kaldet OSpeedy System Optimizer? Nogen anbefale mig denne software, men jeg har ikke prøvet det endnu?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af elina på 30-12-2015 08:19
Er der nogen der kender en software kaldet OSpeedy System Optimizer? Nogen anbefale mig denne software, men jeg har ikke prøvet det endnu?

Det er et af de mange programmer, som lover dig himlen på jorden. De fleste af dem findes i en gratis udgave, som, når der skal laves noget, kræver at du finder VISA kortet frem. Jeg har kun lige set en introduktion på Youtube. Du kan ligeså godt bruge Ccleaner, som også findes på dansk, og er gratis.


fase
Kommer også an på hvad man skal bruge antivirus for, hvis man er sikker på besøge få hjemmesider, som eb.dk , fb.com eller mail. Så, defender er ok, men ikke nok da den rydder ikke op ordenligt i systemfiler og alle de andre små sataner "reklamer" rootkits og malware. Personligt bruger jeg Bullguard i de sidste 5 år, har aldrig haft vrøvl med min pc og internet sikkerhed. Du kan finde den billigt med personlig firewall og 3 licenser til 199kr hos e-gear siden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis