Ukendt mærke - Hjælp søges

Hej LDS,

Jeg er netop flyttet ind i en ny lejlighed med induktionspladen fungerer ikke på en af zonerne.
Jeg har fået afvide af udlejer jeg selv skal undersøge sagen nærmere og derfor denne tråd.
1. Kan det laves eller skal hele pladen udskiftes?
2. Kan det være en sikkerhedsindstilling eller lignende?
3. Jeg kan ikke finde ud af hvad mærke det er..
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal nok kikke på bagsiden, om der ikke sidder en mærkat med fabrikat og type.
Måske du skal have pillet pladen for at se det (den skal jo op alligevel når den skal repareres)

Det kunne jo også være der er sprungen en sikring i el-tavlen, nogle gange køre de på flere faser.
Hej
Har også induktion og har et par gange været ude for at den ikke ville varme på et af felterne. Ledte også efter en sprungen sikring, men fandt ingen. Slog HPFI til igen og skidtet virkede fint igen.
Det er så sket et par gange til med måneders mellemrum, og hver gang har jeg blot slået HPFI fra og til og det kører igen.
Forklaring ???? - men måske det kan hjælpe dig ogås !

M.v.h.
Mange induktionsplader ligger bare løst i bordet med en gummipakning, så du kan se bagsiden. Fabrikatet står underverdenen. Hvis ikke, så skriv alle data ned på spolen på den zone der er defekt og søg en ny på nettet. Det er vel ikke dig der skal betale???

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis