Det skal bygges væk!

Sig mig har XL byg ikke skiftet stemme på deres TV reklame "Det skal bygges væk"?

Jeg har en erindring om en noget kraftigere stemme fra de kørte reklamerne for et par måneder siden, end den cafelattefimsede stemme, der nu nærmest udskyldende siger, at det skal bygges væk, som svar på at svigermoderen kommer på besøg en måned.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Skrevet af je__ns på 25-08-2015 20:50
Nu er det vel Stark, der køre de reklamer..

 

Jeg har ikke bemærket nogen forskel.

Nå ja, men så er det jo også helt umuligt at svare på spørgsmålet.

Jeg prøver lige igen så.
Sig mig har Stark ikke byttet speakerstemme på deres "det skal bygges væk" reklamer i TV?
Jeg erindrer det tidligere var en ret kraftig og høj mandsstemme og nu er det en halvfesen undskyldning for sig selv, der helt indlysende aldrig nogen sinde kan sætte sig igennem til at bygge noget som helst væk.

Er Stark blevet Svag?

Jeg har ikke bemærket en forskel - jeg er måske blot skræmt af tanken om svigermor... (så var det nok mig, der byggede det væk i en fart :-))
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Fik et link fra anden side til Youtube, hvor man kan høre forskellen på stemmerne fra de to første indslag (svigermor og trommer) og det tredie (carport). Link

Jeg er nu sikker på, at Stark er blevet Svag, og forsøger at lefle for caffelattegørdetselvsegmentet ved at bruge den mindre "aggressive" stemme fra carporten til de andre indslag også.

HAHAHAA! Skæg tråd!

Måske har tarzan-skuespilleren fra de første videoer mistet stemmen af at råbe så meget? Eller også har han ikke tid, fordi han stadig er i gang med at bure svigermor inde.

Derfor var de været nødt til at hive en blødere smør-tenor ind

Mvh. AllanE
Nu har jeg ikke lagt mærke til det førhen. Men er ret sikker på, at der ikke er skiftet stemme i reklamen :-)

Typehuse Sjælland - Alt om typehuse på Sjælland
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis