Hylder under håndvask

Før jeg selv opfinder den dybe tallerken, er der så nogen som har lavet en genial løsning på hylder eller andet smart under deres toilethåndvask? Standard 80 cm bred og 50 cm dyb.

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den' ligger jo ikke lige til højre-benet indrømmet.

Du kunne måske lave en U form i korpus-plade, du "skyder" skubber ind omkring din vandlås, denne kan så tages ud når du skal rense af og til.

Den' kan laves så den står på hylden umiddelbart under vandlåsen.

Du laver så nogle huller til hylde bærrene på alm. vis og laver så de ønskede på den vis.

Bare en ide'

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Du kan få et stykke rør der bøjet bagud lige under håndvask. Så kan vandlåsen sidde længere tilbage i skabet. Det giver så flere muligheder for en smart løsning. Den hylde du sætter ind bør have en kant bagpå der går højere op. Ligesom der bør være en kant rundt om røret hvis du vælger løsningen med at save et spor i den ( U udskæring) så den kan gå forbi vandlås. Uden denne kant vil alt "dit l....) falde bagud og ned på næste hylde.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg har lavet en almindelig hylde på ben som lige nøjagtigt kan stå under vandlåsen.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg laver tit hylder i "halv dybde", d.v.s. lidt længere, så man kan få gavn af hulrækken midten. Saver udskæringer til afløb mv. med en stiksav. Jeg sikrer med et par små skuer ud for forkanten af hylden, så ikke hylden skrider lidt frem og slipper de bagerste hyldebærere.

Træd ikke på mine ledninger :o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis