Hevm kan lave ping pong ur (programmering)

Hej. Jeg vil høre om der skulle være nogen chance for at der er en inde på forummet som kan finde ud af at lave sådan et ur her og ville have en ide hvad det vil koste i materialer og mands timer.

Jeg syntes bare det er så fedt og derfor vildt gerne kunne tænke mig det, men desværre kan det ikke købes.

http://www.instructables.com/id/Pong-Watch/

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Komponenterne er ikke ret dyre. Priserne fremgår af siden. Og det kunne være et sjovt projekt at lave - til sig selv. Men i timer bliver det alt for dyrt at lave til andre.

Køb i stedet et smartwatch. De kan fås ret billigt. Så kan du installere en ping-pong ur app på det. Hvis den ikke findes, så tror jeg det er lettere at finde en, som vil programmere den for dig, end det er at finde en som vil lave hele uret for dig.
Skrevet af jenshøj på 21-08-2015 19:44
Komponenterne er ikke ret dyre. Priserne fremgår af siden. Og det kunne være et sjovt projekt at lave - til sig selv. Men i timer bliver det alt for dyrt at lave til andre.

Køb i stedet et smartwatch. De kan fås ret billigt. Så kan du installere en ping-pong ur app på det. Hvis den ikke findes, så tror jeg det er lettere at finde en, som vil programmere den for dig, end det er at finde en som vil lave hele uret for dig.

Det har du måske ret i, men syntes ikke det er nær så sejt, men vil nok være nemmer ja og så vil det nok ikke holde stræm i langt tid nok som det ur jeg har linket til, tror hvis jeg skulle have et smartwatch som viste det hele tiden så ville det nok løbe tør for strøm inden dagen er omme, men ved det faktisk ikke, vil lige tag et kig på pebble.

Tror også det vil være alt for dyrt, hvis det skal være betalte "ingeniørtimer" - uanset om det laves som hardware eller software. Eneste mulighed er, hvis en "nørd" her i forumet er med på den værste. Håber du finder en :-)

Godt med lidt hjaelp
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis