mit oliefyr lugter

hej jeg har lige sat et kondencerene oliefyr op og det lugter hjælp har jeg gjort noget forkert

 


kbl
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af vaasevej6 på 18-08-2015 20:43

hej jeg har lige sat et kondencerene oliefyr op og det lugter hjælp har jeg gjort noget forkert

 

Tja det er ikke godt og vide om der er gjort noget forkert, når du helt glemmer og fortælle hvad det lugter af. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af vaasevej6 på 18-08-2015 21:06
nåååår ja det lugter af af olie er min skoresten ikke lang nok eller mangler der propper på inspektions hullerne eller

Lugte af olie skal det ikke. Der er noget rigtig alvorligt galt. 

Men har skorstensfejeren ikke indstillet og godkendt fyret inden du tændte op  ???

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

vær også opmærksom på dit fyr nok kræver en foring i skorstenen, hvis det er en almindelig skorsten du har.
Jeg fik en rustfri 80mm foring i, mener jeg det var, min skorsten duede ikke selvom der var isokern

Lodret balanceret skoresten i plastik og hvem kommer batterier i nitten for jeg tror at det er vandlåsen på fyret tak til jer andre

kbl
Annonce
Og til nitten så kikker skorstenfejren bare han indstiller ingen ting

kbl
Og til nitten så kikker skorstenfejren bare han indstiller ingen ting

kbl
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis