acer pc ladning!

jeg har et problem med en mærkelig opførsel når netledningen er tilsluttet,når den er lader den fint på batteriet

men når jeg tænder pc kobler strømmen til og fra næsten konstant det er lidt træls da skærmen skifter lys hver gang fra dæmpet til normal lysstyrke.

håber nogle kan give en ide om hvad det kan være

hilsen conni p.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Måske dit stik er dårligt, eller ledningen er knækket...
Hvis du sidder med PC'en løst vil du kunne påvirke ledninger og forbindelse.
Prøv at stille PC'en på et bord og se om der er forskel på om den også her kobler til og fra..

MVH Njord

MVH Njord
Det virker meget som et problem jeg havde med min for et par år siden, der var det stikket der var løst eller knækket inde i computeren. Jeg bestilte selv komponenten på nettet og fik en kammerat som er fiks på fingrene til at lodde den gamle komponent af og sætte en ny en på. Der findes mange youtube videor på det.
Jeg mener det kostede omkring 1200 kr at få en reparatør til at gøre det mens komponenten kun kostede 100 kr. og to øl til min kammerat for at lodde det på. Så der er mange penge at hive hjem hvis du selv kender en der kan sin vej omkring en loddekolbe
Har også oplevet at det er ledningen der er knækket, enten oppe ved stikket i PC,en eller inde ved kroppen af trafoen. Også her kan man ofte være heldig at lodde ledningerne sammen igen og montere krymeflex...

Men prøv først om der kan laves en forbindelse der ikke kører on/off, fx placering af PC på et bord hvor den ikke flyttes.. og kan du det indikerer det at der er en forbindelse med problemer og det kan så være et stil eller ledning og her må du lede og lirke lidt for at finde ud af hvor den manglende forbindelse er henne.

MVH Njord

MVH Njord
tak for de mange svar jeg prøver mig lidt frem.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis