Lysdæmper

Hej 

Hvad sker der hvis jeg hiver 600w 10x60w glødepære efter denne ? 

https://www.greenline.dk/k/elartikl...ek-s-300cr

LK skriver selv max 300w

Det skal bruges til en lyskæde en enkle aften.

Findes der andre alternativer der kan klare flere w

Påforhånd tak

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der sidder en sikring i den, og den springer med det samme. Der findes en masse andre, men kan du ikke skrue hver anden pære ud efterhånden som stemningen kræver dæmpet lys.

http://www.lightinthebox.com/da/600...cwod5s8B_Q

Her et eksempel selv om det er en mærkelig tekst.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Skal bruges i næste uge så tør ikke satse på en "Kina" levering ;-) og kæden er indrettet med en pære over hvet bord så det dur ikke helt at tage hveranden ud af drift.

Så er der denne her. eller denne her. Men det er godt nok meget at gøre ud af det.

Må jeg lige kigge i gemmer i morgen, måske har jeg noget du kan bruge, når det kun skal være midlertidig. Til langt mindre penge.

Jeg har nu kigget efter, og jeg har en løsning (brugt) Det er en fra L&S control og hedder type ES 37. Det er en motor/lysstyring. Jeg har kigget på deres hjemmeside men den er sikkert udgået. Den har siddet i et kontor miljø, og pillet ned for mange år siden. Det er "bare" en thyristor m.v. på en printplade så den kræver en boks at sidde i. Den boks jeg kan tilbyde er 100 x 100 x 150 mm sådan cirka. Jeg har afprøvet den på en 1000 w varmeblæser, og det kører den fint med. Er du interesseret så sendt en privat besked, ved at trykke på kuvert symbol neden under min signatur. Jeg kan sende den i morgen. jeg vedlægger lysdæmper, potentiometer, el diagram, boks og et kontonummer, men du skal selv montere ledning i med stikprop i tilgang og forlænger til din lyskæde. Skal vi sige kr. 200,00 incl. fragt

Hej

Takker for det fine tilbud,

Men tror jeg har besluttet mig for at pille 2 LK 300w ud i privaten og så bruge dem den aften.
Annonce
Ja det kan også lade sig gøre, hvis du kan dele lyskæden.

Hvis dæmperen siger 300W, går det ikke at sætte 600W på. Det giver vel næsten sig selv :-)

Godt med lidt hjaelp
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis