Staring entreprenør pumpe

Hej LDS

Har længe gået med tanken om og anskaffe mig en god vandpumpe. Men skal være en der ikke kun kan tage klinisk rent vand og som kan bruges til en masse projekter. Faldt så  over en Staring STP2-500 til en rimelig pris. 

Kan se staring er et dansk firma men ved ikke om den bliver produceret i danmark. 

Kender heller ikke uimiddelbart Staring. Og deres hjemmeside eksisterer af den ene eller anden grund ikke. Jeg har ihvertfald ikke kunnet komme ind på den selvom jeg har prøvet fra 3 forskellige enheder.

Har dog kunnet tiltuske mig til at den skulle kunne klare sand og småsten, plus den kan køre tør uden og tage skade. Har en max løftehøjde på 12 meter, tager 205 l/min er med 0,5kw motor og 2" udgang. 

Men er her nogen der kender denne pumpe? Er den noget værd? Eksisterer virksomheden stadig selvom jeg ikke kan finde noget om den? Kan den suge tæt til gulv. Eks i en kælder? (ved godt den ikke kan suge alt ud, men nogle kræver meget vand før de flytter noget, andre knap så meget)

Prisen er rimelig god og pumpen er ny. Men håber nogle har input til om den er noget værd.

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis