Bosch skruemaskine kan ikke regulere hastigheden

Vores Bosch PSR 14.4V skruemaskine kan ikke længere regulere hastigheden. Normalt kan man styre hastigheden proportinalt afh. af hvor hårdt man trykker på startknappen, men nu kører den kun på max hastighed bare man lige trykker den mindste smule på knappen. Det gør det næsten umuligt at bruge den som skruetrækker.

Desuden blinker de tre LED'er som indikerer batteriniveauet, det plejer de ikke så det er nok en fejlindikator.

Nogen bud på hvad det kan være?

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil tro det er den trinløse styring i "knappen" der er brændt af.

Men ved ikke om et dårligt batteri, vil kunne give samme problemer.
Den består af en ny knap med regulering den kan bestilles hos Bosch eller hos en forhandler af Bosch
Hvad er det præcise navn på dimsen? Gerne på engelsk så jeg selv kan google det.
Hvis der er tvivl om det er batteri (indikator) eller styring, så kunne det være en bedre ide at skifte den helt ud. Jeg kan se at de står til 1100 - 1200 kr.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Det er ikke batteriet, så den tvivl er der ikke
Gå til Bosch hjemmeside find maskinen og derefter pdf filen med splittegning der finder du alt hvad du skal vide nummer og pris.
Jeg kan se at der er flere maskiner der hedder det samme PSR 14,4 V Li. Kontakten koster 381,10 Kr. men vær forsigtig så du får til den rigtige maskine.
Kan jeg få dig til at smide et link til den tegning du har fundet? Jeg går ud fra du mener på denne url, men jeg kan intet finde: http://www.boschtools.com/Service/ProductServices/Pages/ManualsandParts.aspx
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis